Plany na wakacje 2017

Jakiś czas temu zaczęły się wakacje. Ja zrobiłam sobie wolne od dodawania postów na facebook czy na bloga. Rozleniwiłam się także jeśli chodzi o treningi z Sunią. Czas to zmienić!




1. Częste posty na Facebooku

W końcu muszę polepszyć swoją aktywność na funpage od Suni. Myślę ,że 3-4 posty w tygodniu albo więcej!

2. Nowe filmy na Youtube

Ostatni film ponad 2 miesiące temu... Nic dodać, nic ująć. Trzeba w końcu ponagrywać. Mam w planach kilka filmów. Jeden już powoli realizuje, myślę ,że w lipcu powinien już być.

3. Posty na bloga

Na blogu też świeci pustkami, więc chciałabym to naprawić.

4. 120 km w lipcu (to samo w sierpniu)

W czerwcu zrobiłam z Sunią 119 km. Chce uzyskać podobny wynik w lipcu i sierpniu.

5. Wrócić do regularnych treningów

W czerwcu strasznie opuściłam się w treningach. W końcu jest czas na ogarnięcie się.

6. Spotkać się z znajomą i regularne spacery z Anetą i Elvisem

W końcu chce się spotkać z znajomą, mam nadzieję ,że dojdzie do spotkania! Regularne spacerki z Anetą i Elvisem bo po prostu lubimy razem chodzić na spacery.

7. Uczyć Sunia nowych sztuczek

Nasza najnowsza sztuczka to "stópki". Najnowsza... Sunia umie ją od jakiegoś miesiąca... 

8. Polepszyć się w fotografii

Robić więcej zdjęć. Robić je tak aby wychodziły coraz lepiej!

A więc to już wszystko, mam nadzieję ,że zrealizuję swoje plany.



Komentarze

  1. Powodzenia w realizacji swoich wakacyjnych planów! :)
    Na Waszego bloga trafiłam po raz pierwszy i zaraz bardziej się rozejrzę, ale chyba zostanę stałym czytelnikiem :)

    Pozdrawiam,
    www.kreatywniezpsem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤️ Postaram się je wszystkie zrealizować 😁

      Usuń
  2. Powodzenia w realizacji planów! My również mamy ich kilka, mam nadzieję że wszystko nam się powiedzie :D

    Pozdrawiamy!
    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Wrześniowo- październikowe postępy

Test Karlie Flamingo Chick'n Snack

Recenzja obroży Tatrapet