Moje top 10 ulubionych blogów o psach

Dzisiaj pokażę wam moje top 10 blogów o psach które lubię czytać. Kolejność jest przypadkowa 😀



Fruity Team

Lubię czytać posty o Fidze i Kiwi(tak btw to uwielbiam także nazwe bloga, pasuje idealnie!).

PROSPECT TEAM

Nigdy nie trenowałam obi (jedynie amatorsko rally-o) ale bardzo lubię czytać posty na ten temat.

Fantastyczny Psi Blog

Blog o Frei i Fado. Lubie te psiaki więc bardzo spodobał mi się ten blog.

Psi kawałek internetu

Kto tego bloga nie lubi? Klasyk w psim świecie.

Psy z potencjałem

Fuks i Hiro, dwa cudowne psiaki (z potencjałem 😁)

Ice Tea & Bady

Blog o dwóch wspaniałych psiakach, które dużo potrafią.

Z życia owczarka

Pomimo ,że raczej nigdy nie chciałabym mieć onka to bardzo lubię tą rasę. Bohaterem tego bloga jest wspaniały onek Rocky.

Owczarkowe szaleństwo

Jak pisałam wyżej lubię onki, więc i kolejny blog o owczarku. Tym razem bohaterem bloga jest pies w  typie onka Majlo.

Meggi MIX

Blog o kundelce Meggi którą po prostu kocham!

Polcia Krejzolcia

Pola to kolejny cudowny psiak. Bardzo przyjemnie czyta mi się posty na tym blogu 😀


Na dzisiaj to już koniec. A wy jakie blogi czytacie?



.


Komentarze

  1. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie <3 Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za polecenie, bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło :D bardzo się cieszę że mój blog się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo mnie cieszy fakt, że ktoś lubi czytać moje wpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej listy blogów także niektóre uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na post. ;) Z wyżej wymienionych pozycji znam zaledwie cztery.
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Wrześniowo- październikowe postępy

Test Karlie Flamingo Chick'n Snack

Recenzja obroży Tatrapet