Recenzja AQUA PRO ANIMALE PREMIUM

Jakiś czas temu od sklepu Krakvet dostałam paczkę z wodą źródlaną dla psów z dodatkiem aceroli.

SKŁAD: Woda źródlana.
Zawartość aceroli: 7,5 mg/l

MOJA OPINIA:
Czytałam kilka recenzji gdzie woda zaszkodziła psom, u Suni na szczęście nic takiego się nie stało. Nic złego się nie działo ale też nic się nie zmieniło. Był za to jeden ogromny minus. Suni ta woda po prostu nie smakowała. Gdy miała dwie miski z wodą (jedna z zwykłą jaką miała do tej pory a druga  AQUA PRO ANIMALE PREMIUM) to i tak piła zwykłą wodę. Gdy miała wodę w misce piła ją bardzo rzadko, niezależnie od pogody czy pragnienia. A gdy dawałam jej zwykłą szła od razu do miski i wypijała połowę miski. Także nie mogę tej wody polecić, może gdyby Sunia ją lubiła moja opinia byłaby inna. 

Komentarze

Popularne posty

Wrześniowo- październikowe postępy

Test Karlie Flamingo Chick'n Snack

Recenzja obroży Tatrapet