Recenzja smakołyków Mr Doo

Smaczki otrzymałyśmy od sklepu Krakvet. Jak się sprawdziły? Zapraszam do czytania!



MrDoo Naturalny przysmak dla psa z kawałkami kaczki


Skład: kaczka 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23%
Moja opinia: Zdecydowanie kaczka u nas rządzi! Sunia uwielbia te smaczki. Są miękkie więc łatwo je podzielić na małe kawałki. Są idealne do ćwiczeń. Można je też dać do zabawek typu snackball, KONG itp...


MrDoo Naturalny przysmak dla psa z kurczakiem i dorszem

Skład:kurczak 52,3%; dorsz 41,5%, sól 0.2%; skrobia 2%, gliceryna 2%; sorbitol 2%
Analiza:białko 30%; tłuszcz 1,8%; popiół 2,5%; włókno 0,6%; wilgotność 23%
Moja opinia: Te także Sunia bardzo lubi. Są miękkie i łatwo je pokroić.

MrDoo Naturalny przysmak dla psa z kawałkami kurczaka

Skład:kurczak 96,8%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 18%
Moja opinia:Na samym początku Sunia ich nie chciała jednak kiedy spróbowała bardzo jej smakowały. Zajmują psa na 1-2 minuty.


MrDoo Naturalny przysmak dla psa z kurczakiem i serem

Skład:kurczak 96,8%, sól 0,2%, ser 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 55%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23%
Moja opinia: Tak samo jak w powyższych smaczkach, Sunia na początku nie chciała ale je polubiła. Są twarde.

MrDoo Naturalny przysmak dla psa kości z kurczakiem

Skład:kurczak 96,8%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 55%, tłuszcz 2,2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23% 
Moja opinia: Suńcia bardzo je polubiła. Zajmują psa na około 2 minuty. Są dość małe więc według mnie średnio nadają się do dużych psów ale do mniejszych jak najbardziej polecam.

MrDoo Naturalny przysmak dla psa o smaku kurczaka

Skład:kurczak 96,8%,sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 54%, tłuszcz 2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 18%
Moja opinia: Również i te krążki smakowały Suni. Bardzo łatwo je podzielić na mniejsze kawałki.

MrDoo Naturalny przysmak dla psa z piersią kaczki
Skład:kaczka 96,8%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%
Analiza:białko 55%, tłuszcz 2,2%, popiół 3%, włókno 0,2%, wilgotność 23%
Moja opinia: Sunia je wręcz kocha!

PLUSY:

  • cena
  • opakowanie da się zamknać
  • można dzielić niektóre
  • smakowitość

MINUSY:

  • brak

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Wrześniowo- październikowe postępy

Test Karlie Flamingo Chick'n Snack

Recenzja obroży Tatrapet